Dünya

TÜM LANCÔME BÜYÜKELÇİLERİ LA VIE EST BELLE KAMPANYASINDA MUTLULUĞA SESLERİNİ YÜKSELTİYOR

Julia Roberts, tüm Lancôme büyükelçilerini birleştirici bir memnuniyet beyanı için bir merkeze davet ediyor: Amanda Seyfried, Isabella Rossellini, Lily Collins, Penelope Cruz ve Zendaya Coleman, Hoyeon ve Aya Nakamura ona katılıyor. Birbirini destekleyen ve ilham veren kadınların güçlü bir kutlaması olan yeni kampanya, Lancôme’un dünya çapındaki La Vie est Belle topluluğuyla olan güçlü bağını kutluyor.

Efsanevi moda fotoğrafçısı Mario Sorrenti, bu ikonik kampanyayı fotoğraflarken, yükselen yönetmen Emmanuel Adjei’nin çektiği sinema, kız kardeşliğin durdurulamaz gücünü kutluyor. Dünyaca ünlü What a Wonderful World müziği SebastiAn’ın özel yorumuyla kampanyanın soundtrack’i olarak karşımıza çıkıyor. Hanımların hanımlar için söylediği müzik bir gönül marşına dönüşür.

Lancôme, dünyanın dört bir yanındaki bayanlarda güçlü bir duygusal yankı uyandıran bir dizi portre fotoğrafı sunuyor: Samimi sohbetlerde, Lancôme elçileri benzersiz yaşam vizyonlarını ve hayatı kendileri için eğlenceli kılan şeyleri paylaşıyorlar. Otantik bir şekilde kalplerini açan bu isimler, La Vie est Belle topluluğundaki her hanımı kendi sesini kullanmaya ve dünya çapındaki bu yaşam sevinci kutlamasında yer almaya davet ediyor.

Canlı, coşkulu, duygusal ve kozmik olan bu ikonik kampanya birlikteliğin yoğunluğunu kutlarken, Lancôme’un ikonik notalarının kalbinden yayılan yeni bir koku gerçek mutluluğun dünyaya yayılmasına yardımcı oluyor: La Vie est Belle Iris Absolu.

Her zamankinden daha güçlü bir mutluluk mesajı

Lancôme 2012’de “Hayat güzeldir” demişti. Kozmik anlamı olan iki kelime. Çağlar boyunca tüm dünyada konuşulan bu kelimenin tatlılığı hiçbir zaman tercümeye ihtiyaç duymamıştır. Lancôme tarafından seçilen isim, katıksız neşesiyle dünya çapında milyonlarca bayan arasında yankı uyandırdı: ‘La Vie est Belle’, hayatın hoş olduğu anlamına gelir.

2023’te “Hayat güzeldir”, hayata umut ve iyimserlikle bakmak için kasıtlı bir seçimle yankılanıyor. Lancôme, her zamankinden daha parlak bir yarına ihtiyaç duyan bir dünyada memnuniyet bulmak için “Hayat güzeldir” diyebilecekleri bir zamanı savunanların cüretkarlığını kutluyor. Memnuniyet kolektiftir, ancak çok bireyseldir ve her birimiz için benzersizdir. Bu evrimin çizgilerini yansıtan La Vie est Belle, cömertlik, özgünlük ve kardeşlik simgesi altına yerleştirilen yeni kokusuyla günümüzün hanımına hitap ediyor. Kolektif bir memnuniyet vizyonundan ilham alan bu yeni koku, Lancôme’un mesajının gücünü kutluyor ve eşsiz titreşimini kokuya çeviriyor.


La Vie est Belle’nin iris imzasına coşkulu bir övgü

La Vie est Belle, ikonik irisine yeni bir varyasyonla saygı duruşunda bulunuyor. Büyüleyici formülüyle La Vie est Belle Iris Absolu, klasik Eau de Parfum’un koku imzasını yeniden tasarlıyor. Orijinal formülden on kat daha konsantre olan iris, La Vie est Belle Iris Absolu’nun merkezinde yer alıyor. Parfümerinin en değerli bileşenlerinden biri olan bu kök, bu bileşime eşsiz bir yoğunluk ve izine ışıltılı bir canlılık verir. Aydınlık bir açılıştan sonra, ciltteki tüm nüansları ortaya çıkarır: Sulu frenk üzümü akoru, güneşli bir yaz gününde ılık, sütlü incir akoruna taze bir dokunuş katar. Bir paçuli akorunun derin duygusallığı ve La Vie est Belle’in özü olan gurme notasının son derece bağımlılık yaratan karakteri ile canlandırılan bu yeni varyasyon, karşı konulmaz bir kalıcı neşe duygusu uyandırıyor.

Sonsuza dek sürecek sonsuz bir kristal gülümseme

Orijinal şişenin tasarımcısı ve yaratıcısı Catherine Krunas, yaratıcılığı ve personeli birleştirerek sembolik kristal gülümsemeyi bu yeni varyasyon için yeniden yorumluyor. Sonsuza kadar şişeye kazınmış olan kopyalanmamış gülümsemesi, sonsuz bir dalga halinde dışarıya doğru yayılır. Yeni kampanyada memnuniyet saçan tüm Lancôme hanımlarının gülümsemelerini yansıtan bu parça, La Vie est Belle Iris Absolu’ya göre mutluluk vizyonunu tercüme ediyor: Paylaşıldıkça sonsuza dek büyüyen bir duygu.

Daima çağdaş bir mutluluk

Lancôme, çağdaş kadınları neyin mutlu ettiği konusunda her zaman keskin bir anlayış geliştirmiştir. Parfümcü ve Lancôme’un kurucusu Armand Petitjean, gerçek özlemlerini karşılayacak kreasyonları hayal etmenin zorunlu olduğuna inanıyordu. Lancôme’un kurucusu La Vie est Belle’in eşsiz mirasına sadık kalarak, her zaman evrim içinde olan ‘mutluluğun’ çizgilerini çiziyor. 2022’de 10. yılını kutlayan La Vie est Belle’i kararlı bir şekilde çağdaş, harika bir başarıya dönüştüren Lancôme için IPSOS enstitüsü, 7 Avrupa ve Amerika ülkesinde memnuniyet durumu üzerine değerli bir çalışma yürüttü.

Çalışma, kişisel ve dış kısıtlamaları bir kenara bırakırsak, mutluluk arayışının kolay bir görev olmadığının altını çiziyor: Görüşülen kişilerin yarısından fazlası için özgürlük, mutluluğun en değerli bileşenidir. Çalışmanın altını çizdiği bir diğer değerli gerçek ise, özellikle de mutluluğumuzun birincil tetikleyicisinin her birimiz olduğunu ortaya koyduğunda, bunun gerçekleşmesi için kolektif bir yolculuğa duyulan ihtiyaçtır. La vie est belle’in devreye girdiği yer burasıdır ve bize denemeye cesaret etmemiz gereken itici gücü verir.

Bu çalışma, her zamankinden daha dijitalleşen bir dünyada, dörtte üçünün gerçek hayatta sosyalleşmenin en önemli olduğuna inandığını ortaya çıkardı ve bu, Lancôme’a La Vie est Belle için yeni bir bölümün kalbine sosyal bağları yerleştirme konusunda ilham verdi. Mart 2023’te güncellenen bir çalışma yaklaşırken Lancôme, dünya çapında milyonlarca kadın tarafından sevilen ve paylaşılan evrensel bir mutluluk, iyimserlik ve birliktelik amblemi haline gelen sembolleri kutluyor.

Lancôme’un kadınları neyin memnun ettiğini gözlemlemesi ve tüketicinin ruh haliyle bağlantılı olarak birlikte hayatın daha pürüzsüz olduğuna inanması rehberliğinde La Vie est Belle 2023 kampanyası, bu ikonik kokunun hikayesinde yeni bir bölüm yazıyor. Kolektif ve çeşitli bir memnuniyet vizyonunu kutlayan, çağdaş inançlarla yankılanan yıkıcı bir kampanyayla desteklenen bu koku, yavaş salınımdan büyüleyici şişesine kadar paylaşıldıkça büyüyen memnuniyet fikrini somutlaştırıyor.

Lancôme ikonu, bir kokudan çok daha fazlası olduğunu gururla her zamankinden daha fazla teyit ediyor: bir memnuniyet amblemi. Dünya çapında sürekli büyüyen bir kadın topluluğu için bir koku manifestosu. Lancôme’un müziğine eşlik edecek misiniz?

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Çankaya Evden Eve Nakliyat
Yerinde tv tamiri
Bir çok Teklif Al
Başa dön tuşu